سامانه تعاملی

حقیقی حقوقی

صفحه یک روز از سامانه حقیقی حقوقی

معرفی:

افشای ماهیت خریداران و فروشندگان در بورس ایران (که افراد حقیقی نقش پررنگی در آن دارند) خیلی وقت‌ها شناسایی جریان پیشران قیمت سهام را میسر می‌سازد به همین خاطر معامله‌گران حرفه‌ای همواره نیم نگاهی به این نوع اطلاعات دارند.

تفکیک معاملات به دو بخش حقیقی و حقوقی کمک شایانی به پیش‌بینی جهت حرکت قیمت می‌کند به عنوان مثال اگر فعالیت کدهای مذکور از تعادل خارج شود معمولاً خبرهای مهمی در سهم وجود دارد که به کمک این سامانه فرصت‌های معاملاتی فراهم شده از نگاه شما پنهان نخواهد ماند.

از کجا شروع کنم؟

در این صفحه می‌توانید ویژگی‌های مهم سامانه را ملاحظه کنید، به نسخه دمو دسترسی پیدا کرده و صفحات و بخش‌های مختلف آن را به طور کامل (اما با نمادهایی محدود) بررسی کنید.
بهترین حالت کار با سامانه از طریق رایانه شخصی است اما با تلفن همراه نیز اکثر امکانات آن در دسترس است. ویدئوی کوتاهی نیز آماده شده تا گوشه‌ای از قابلیت‌های سامانه را در عمل مشاهده کنید و راحت‌تر تصمیم بگیرید.

تعرفه‌ها چگونه است؟

هزینه سامانه‌ها در این لینک قابل مشاهده است؛ پس از ثبت‌نام در سایت و سفارش سامانه، تاریخچه ورود و خروج پول حقیقی به صنایع یا نمادها از سال ۹۹ برای شما فعال خواهد شد.

چنانچه درخواست سرویس مشابهی دارید و یا نیاز به تغییراتی در سامانه‌های موجود می‌بینید لطفاً از طریق ایمیل زیر ما را با خبر کنید.

اسکرول به بالا