سامانه تعاملی

صورتهای مالی

دموی سریع سامانه صورت‌های مالی

معرفی:

در کوتاه‌‌ترین زمان و به راحتی از محتوای صورت‌های سود و زیان و ترازنامه شرکت‌ها با خبر شوید و درک بهتری از وضعیت ناشران پیدا کنید.

توسط این سامانه با یک نگاه از روند پیشرفت شرکت‌ها مطلع شده و به مقایسه نمادهای یک صنعت در کنار هم بپردازید.

مثل هیچ کجا:

اگر به دنبال راه ساده و جذاب‌تری برای استفاده از اطلاعات خام سایت کدال هستید و همچنین ترجیح می‌دهید اطلاعات را به صورت گرافیکی ببینید این سامانه برای شما طراحی شده است.

به جرئت می‌گوییم سامانه اختصاصی ما نمونه مشابه ندارد و اگر قبلاً با گزارشات میان‌دوره‌ای شرکت‌ها سر و کار داشته‌اید از امتحان این سرویس پشیمان نخواهید شد.

صفحه نسبت‌ها از سامانه صورت‌های مالی

از کجا شروع کنم؟

در این صفحه می‌توانید به نسخه دموی سامانه دسترسی پیدا کرده و صفحات و بخش‌های مختلف آن را به طور کامل (اما با نمادهایی محدود) بررسی کنید.

بهترین حالت کار با سامانه از طریق رایانه شخصی است اما با تلفن همراه نیز اکثر امکانات آن در دسترس است. ویدئوی کوتاهی نیز آماده شده تا گوشه‌ای از قابلیت‌های سامانه را در عمل مشاهده کنید و راحت‌تر تصمیم بگیرید.

تعرفه‌ها چگونه است؟

هزینه سرویس‌ها در این لینک قابل مشاهده است؛ پس از انتخاب سامانه می‌توانید نمادهای دلخواه خود را درخواست دهید (پیشنهاد می‌شود نمادها از یک صنعت ثبت شوند تا مقایسه منطقی‌تری داشته باشید).

چنانچه درخواست سرویس مشابهی دارید و یا نیاز به تغییراتی در سامانه‌های موجود می‌بینید لطفاً از طریق ایمیل زیر ما را در جریان بگذارید.

اسکرول به بالا