سامانه تعاملی

پرتفوی صندوق‌ها

صفحه اصلی سامانه پرتفوی صندوق‌ها

معرفی:

صندوق‌های سرمایه‌گذاری با ریسک کمی که دارند طرفداران بسیاری در کشور پیدا کرده‌اند اما راه‌های بررسی عملکرد آن‌ها محدود است؛ به همین خاطر سامانه‌ای را طراحی کرده‌ایم که به سرمایه‌گذاران امکان شناخت بهتر صندوق‌ها و نحوه مدیریت دارایی‌هایشان را می‌دهد.
اگر تاکنون تنها به بازدهی تاریخی صندوق‌ها (که خود ماحصل عوامل متعددی است) توجه می‌کردید، به کمک این سامانه با بررسی موشکافانه سبد دارایی صندوق‌ها انتخاب هوشمندانه‌تری خواهید داشت.

مثل هیچ کجا:

سامانه پرتفوی صندوق‌ها به نحوی آماده شده تا علاوه بر اینکه اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهد نیاز به دانش خاصی نخواهید داشت.
اگر به دنبال راه ساده و در عین حال جذاب‌تری برای استفاده از گزارشات مالی صندوق‌ها هستید و همچنین ترجیح می‌دهید داده‌های خام را به صورت گرافیکی ببینید این سامانه مخصوص شماست.
به جرئت می‌گوییم سامانه اختصاصی که پیش روی شما قرار گرفته نمونه مشابه ندارد و از امتحان این سرویس پشیمان نخواهید شد.

از کجا شروع کنم؟

از لینک فوق به نسخه دموی سامانه دسترسی پیدا کرده و صفحات و بخش‌های مختلف آن را به طور کامل (اما با نمادهایی محدود) بررسی کنید.
بهترین حالت کار با سامانه از طریق رایانه شخصی است اما با تلفن همراه نیز اکثر امکانات آن در دسترس است. ویدئوی کوتاهی نیز آماده شده تا گوشه‌ای از قابلیت‌های سامانه را در عمل مشاهده کنید و راحت‌تر تصمیم بگیرید.

تعرفه‌ها چطوره؟

هزینه سامانه‌ها در این لینک قابل مشاهده است؛ پس از انتخاب عنوان سامانه می‌توانید نمادهای دلخواه خود را درخواست دهید؛ پیشنهاد می‌شود صندوق‌ها از یک نوع باشد (با درآمد ثابت، در سهام و …) تا مقایسه منطقی‌تری داشته باشید.

چنانچه درخواست سرویس مشابهی دارید و یا نیاز به تغییراتی در سامانه‌های موجود می‌بینید لطفاً از طریق ایمیل زیر ما را با خبر کنید.

اسکرول به بالا